2026
Referat Generalforsamling i Personaleforeningen Skive Kommune den. 18-3-2026
Der deltog 126 til arrangementet der blev afholdt i Søby Højslev Arena kl. 17.00
Allan Lanng blev valgt til dirigent
Formand Doris Bisgaard aflagde beretning, der blev godkendt
Kasserer Trine Troelsgaard fremlagde regnskab der blev godkendt
Herefter var der valg, på valg var:
Doris Bisgaard
Susanne Dybdal
Trine Troelsgaard
Alle blev genvalgt
Dorthe Christensen og Gitte Vernø blev valgt til suppleanter
Herefter var det tid til fri debat, der blev sat spørgsmålstegn ved bestyrelsens beslutning om tilskud og spørgsmål til, om det er nødvendigt med så stor kassebeholdning. Hertil blev der svaret, at alle var velkomne til at komme med forslag til bestyrelsen, samt en opfordring til at sende det ind inden generalforsamlingen, så det kan blive ordentligt diskuteret. Indkomne forslag er altid kærkommen.
Arrangementet sluttede kl. 21.15