2026

Referat Generalforsamling i Personaleforeningen Skive Kommune den. 18-3-2026

 

Der deltog 126 til arrangementet der blev afholdt i Søby Højslev Arena kl. 17.00

 

Allan Lanng blev valgt til dirigent

Formand Doris Bisgaard aflagde beretning, der blev godkendt

Kasserer Trine Troelsgaard fremlagde regnskab der blev godkendt

Herefter var der valg, på valg var:

Doris Bisgaard

Susanne Dybdal

Trine Troelsgaard

Alle blev genvalgt

Dorthe Christensen og Gitte Vernø blev valgt til suppleanter

 

Herefter var det tid til fri debat, der blev sat spørgsmålstegn ved bestyrelsens beslutning om tilskud og spørgsmål til, om det er nødvendigt med så stor kassebeholdning. Hertil blev der svaret, at alle var velkomne til at komme med forslag til bestyrelsen, samt en opfordring til at sende det ind inden generalforsamlingen, så det kan blive ordentligt diskuteret. Indkomne forslag er altid kærkommen.

 

Arrangementet sluttede kl. 21.15